Autopůjčoven je v celé České Republice více než 1400. Liší se počtem nabízených aut, typů a značek, ale také především službami koncovému zákazníkovi. Mnohé zákazníky přesvědčí příznivé ceny a široká nabídka, jiní oceňují přistavení vozu až k přímo k nim. Jak se ale pozná opravdu kvalitní autopůjčovna?
Počet autopůjčoven v ČR dle Firmy.cz (2019)
1. Bod – Autopůjčovna a ceny
Ceny a strukturovaný a přehledný ceník vozidel je dle Čechů nejdůležitější faktor.
Nebudeme tu rozebírat cenové války jednotlivých autopůjčoven, potažmo kdy je jaké auto nejvýhodnější.
Budeme se soustředit na úroveň především webové prezentace samotných cen, jak je ceník strukturovaný a jak je transparentní.
Prvním, čeho si musíte všimnout, je, že autopůjčovny vždy klasicky uvádějí cenu bez DPH. Ale s DPH již ne. Přitom, znát obě dvě ceny je praktické pro spoustu z nás!
Další věcí jsou prezentace částek za den nebo jiný časový úsek, kde si ale není na první pohled patrné, kolik mě vše bude stát. V tuto chvíli si musím danou cenu sám spočítat, zadat do kalkulačky vzorec a k tomu ještě připočítat DPH. Pokud chci tedy porovnat nájemné za vozy mezi sebou, můžu tímto zbytečným procesem strávit nejednu krátkou chvíli!
Profesionální autopůjčovna se odlišuje napříkad kalkulátorem, který tyto časové neduhy zákazníkovi ušetří. Zákazník se soustředí pouze na plánování průměrných denních km a doby pronájmu vozidla.
Dalším prvkem je dodatečný ceník služeb půjčovny aut. Lidé si nejčastěji půjčují dětskou sedačku a střešní box na lyže a snowboard. Velkým plusem je přehledný ceník s jasně popsanými podmínkami zápůjčky.
2. Bod – Autopůjčovna a prezentace vozů
Pokud navštívíte eshop, kde není produkt představen i fotografiemi, vč. detailních záběrů a popisem, jistě to pro vás nemůže být dostatečně vypovídající a není možné si transparentně udělat obrázek o nabízeném produktu.
To platí i o vozech. V 90% případů autopůjčovna má chybějící prezentaci konkrétních fotografií nabízených vozů. Využívají fotky jen ilustrační, z katalogu prodejce, kde nevidíte reálný stav vozu.
Profesionální fotky či video u každého vozu, který je k dispozici pro půjčení nebo i dlouhodobý pronájem, je dle oslovených Čechů výrazným plusem.
Kvalitní půjčovny aut tedy vždy poznáte díky transparentní prezentaci všech vozidel v nabídce a je to znakem vysoké důvěry a pro-zákaznického myšlení.
3. Bod – Aktivní komunikace
Pokud prodejce komunikuje jen pokud je to absolutně nezbytné, nebo nedostatečným způsobem a při takové komunikaci máte pocit, že ho vlastně obtěžujete svou přítomností a svou nabídkou, je lepší se ihned otočit a hledat něco jiného.
Moderní autopůjčovna vždy najde způsob, jak zákazníkovi poskytnout maximum informací a případné dotazy zodpovědět v krátkém časovém horizontu.
Důraz je kladen na profesionální styl komunikace, a to za každé situace i pomocí moderních komunikačních kanálů přes sociální média.
4. Bod – Transparentní postup zápůjčky
Pronájem auta je proces, ve kterém je potřeba chránit, jak samotnou půjčovnu aut, tak i samotného klienta.
Mnohdy je potřeba jasně vytyčený smluvní vztah, který kryje všechny strany od případných nešťastných shod okolností tak, aby ani jedna strana nebyla ve velmi výrazné nevýhodě.
Pokud tento proces není dopředu dostatečně transparentní, pak je to červený majáček pro další postup. Není nic horšího, než že se „upíšete“ společnosti, která v případě pojistné události vytěží maximum na úkor klienta.
5. Bod – Autopůjčovna a hodnocení klientů?
Nic nenavodí důvěru v odvedené kvalitní služby tak, jako názory a připomínky bývalých klientů autopůjčovny.
Ti nejlepší vědí, že s kritikou se musejí umět vypořádat a poučit se, proto každému novému klientovi prostor pro zpětnou vazbu nabízejí. Mnoho negativních zkušeností s půjčovnou aut slouží jako předčasné varování.
Závěrem
Pokud bychom mohli shrnout výše uvedené, klient ocení nejvíce přehledný a transparentní webovou nabídku, kde vidí i hodnocení minulých klientů a následnou co nejefektivnější komunikaci se zástupcem půjčovny aut, před použitím služeb.
Popojedu.cz se kvalitní službou pronájmu aut na pár dní i dlouhodobým pronájem aut zabývá již více než rok a podobné službě již několik let.
Dokážeme nabídnout širokou nabídku typů vozidel a máme k dispozici vlastní servis, který se o flotilu stará.
Snažíme se, aby klient přehledně a rychle našel na webu, co potřebuje, tedy maximum informací o půjčovaném vozidle, včetně video prezentací exteriéru a interiéru.
Jsme profíci i v individuálních nabídkách a pomohli jsme již spoustě klientů, jak fyzických, tak právnických osob. Stačí nás kontaktovat!